GODNATT

Silence is a girls loudest cry, you know she's reallt hurt when she starts ignoring you!

Vem fan är jag? jag gör världens jävla misstag hela tiden. ingen är nånsin nöjd över vad fan jag än gör. vad ska jag göra? bara skita i allt? är det de ni vill. Är så jääävla trött på det här, på er, på mig själv. jag är en jävla ginger. fyfan hur kan jag ens finnas. orkar fan inte med nånting den här veckan. ingen orkar med mig den här veckan heller. ska stänga in mig från allt i ett jävla år. gråter varje jävla natt, antingen för att jag är glad för att jag har världens bästa person i mitt liv, som tycker jag är dryg. eller för att jag blir ledsen när denna person gör mig orolig, varje jävla kväll. Är så jävla lycklig på dagarna , vill bara alla väl. men allt känns bara förgäves. Jag försöker göra allt för att alla mina nära och kära ska va nöjda men jag då ska jag ligga här och gråta för att jag tar ut mig helt på det? vet inte ens varför jag skriver det här. men är arg, besviken, ledsen, trött på allt. och har fan ingen lust med nånting annat än att ligga i den jag älskars famn, det är de bästa jag vet. jag hoppas han vet det. kommer fan ingenstans med nånting, bryter ihop igen. Lyckopillren kommer tillbaka nu. gör mig glad tack 0703164289 älskar dig nitram! glöm aldrig det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0