Welcome to my gingerblogggg. ♥

Tja alla läsare (så hade jag inga). Ofta jag ska börja blogga då. Tack Elin och Linnea för ert tips ;)

Den stora frågan är ju varför jag är ginger? Alla undrar det, jag undrar det, min familj undrar det. hmm.
Ingen vet egentligen svaret. Jag har frågat min mamma och pappa varför jag blev så sällsynt som jag blev men dom har ingen aning. Ingen i min släkt är ginger. Min faster va lite rödhårig men sen kom vi fram till att hon färgat de... Min mamma måste helt enkelt ha haft de lite mysigt med en morot eller ingefära. Undrar om den kom från hemköp eller ica isåfall?


Här är söta lyckliga jag, håret lyser upp omgivningen som en eld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0