Trött

Gokväll, ligger och kikar på hells kitchen med mamma. Imorn är det skola ska väl snart sova. Vi hörs imorgon GODNATT

jobbigt

Idag, eller just nu är en sån här jobbig dag när jag VET att nånting kommer gå fel så jag blir ledsen. Jag och Hanna är de ända som vet om dehär och det gör verkligen ont när jag har bevis på att folk ljuger.
En person som jag försökt att lita på flera gånger... Mitt bevis är inget jag tänker ta upp här eller dela med mig om till er. Bara Hanna och Mamma vet om det. Egentligen så gör det bara så jag lider mer men jag måste få veta.
Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att morgondagen blir som det har lovats.
fyfan ljug aldrig mer för nån.

Hemma

Slutade tidigare, käkade på Donken istället nu blir det att ta ett bad och raka benen osv. Hörs!

Ps. Kommer bilder med
System kameran iimorgon när jag åker till far min! :)

Tack mammi

Fick massa matpengar av mammi . Love u <3

school

Sitter och väntar på att Elin ska bli klar med sitt EU prov sen drar vi till stan och käkar lunch på Wanyes I think.
inga mer samlektioner för mig mer i år iallafall. HÄRLIGT!

Sen har vi en mattelektion klockan tolv sen slutar jag vid 13. Kanske ska till valbo får se om nån följer med :)

Saknar, hanna gör nya!!!

Outfit

Godmorgon bloggääähn.
Sitter på skolan och har nyss gjort ett muntligt prov i engelska, gick väl bra. Haha!

Såhär ser jag ut idag ;)

Kanotdagar med klassen

Gokväll, Efter att ha vilat upp mig lite och ätit kebab med morsan så tänkte jag skriva lite om vad vi gjort de senaste två dagarna. är ni inte intesserad så läs inte ;P bara babbel.
I tisdags klev jag upp runt sex och började packa i ordning mat, sovsäck, kläder osv. Klockan åtta gick bussen mot Voxnan där hela klassen skulle paddla. Nästan alla sov på bussen och vilade upp sig inför paddlingen. Jag tyckte det skulle blir roligt till en början men när jag Linnea och Elin började paddla så fastnade vi seriöst på varje pinne/sten som stack upp i ån eller stack ut från sidan. Den första forsen var en klass 1 fors och där fastnade vi på en stock så vi höll på och vicka i...
Jag fick byta och paddla med Lars eftersom linnea och elin sa att de var mitt fel :P Det var mycket enklare att paddla med honom och vi åkte i alla forsar man kunde åka i. Riktigt kul faktiskt, dock blev man en aning blöt men det var det värt. Det jobbigaste var nog att bära kanoterna förbi klass 3 forsarna som man inte fick åka i. Paddlingen gick hyfsat bra men efter ett tag så bytte Oscar och jag kanot så han fick paddla med Lars och jag åkte snålskjuts med Simon och Anders.
Vi stannade och fikade sallad efter ca halva vägen fram till campingen där vi skulle övernatta. Efter ett tag kom vi fram till campingen, där väntade vi in alla innan vi började sätta upp tält, hämta packning och lägga ut sovsäckar osv. Jag, Linnea, Elin, Julia, Liam & Jossan sov i ett sexmanna-tält. Gick jättebra att sätta upp allting. Sen grillade hela klassen tillsammans och vi åt. Sen frös vi som skulle sova i tältet och avlägsnade oss från resten och satte oss i tältet och spelade UNO och kortspel. Jättetrevligt.
Efter ca två-tre timmar gick vi ut till resten av klassen som körde sanning eller konsekvens och det var nog väääldigt pinsamt kan jag säga. Hua. Tröttnade efter ett tag och jag var helt slut efter dagen så jag gick och borstade tänderna och kröp ner i min lilla sovsäck. Jag låg och smsade med Martin ett tag sen försökte jag sova men det var för kallt. Så med Julia Elin & Linnea skedandes långt ifrån mig gick de ej bra. Fick låna Julias tjocktröja så med tre tjocka tröjor så somnade jag äntligen!
Vi vaknade runt nio snåret och alla åkte direkt och vi va sist som vanligt. Stressande var det men vi åkte om många av de andra påväg till själva målet. Det här har varit en kall och ganska rolig upplevelse men nästa gång så ska jag definitivt ta med mig mycket varmare kläder så jag slipper frysa. Tack å hej.

Avundsjuk

Åh Justin i oslo :(

Dagens käk

Mums

Hemma

Hej min älskade blogg. Är så jobbigt att va ifrån en person och vissa människor trycker bara ner en hela tiden usch Fyfan.

Nu är jag iallafall hemma igen efter kanotdagar med klassen. Skriver om de strax :P
När jag kom hem väntade en överraskning hemma och det var jättebra ;) Höhö dagen har varit underbar!

Tack för att du finns <3

Borta

Kommer inte uppdatera idag tyvärr ska drunkna mobilen blir inte med. Hörs imorgon :)

Jag kämpar

Det är jobbigast på nätterna. Tänk att aldrig mer få träffa din familj, va i ditt hus eller ligga och kolla på ditt fina ansikte när du sover <3

Out

Ute med tofflor påväg hem till bästa

Food

Dagens mat

She can Fuck u good but i can Fuck u betta

Ligger hos mamma. Väntar på mat sen ska jag ut och gå med en hemlig person som jag inte vill avslöja :)

Dagen har varit upp och ner! Vill bara smälla till allt och sätta ett skott i pannan på mig själv eller han. Bara för att få bort smärtan. Men ja ska försöka va glad och inte gnälla! Men men kärlek suger i Sandviken

Undra om man ska börja igen?

Eftersom allt är skit i mitt liv just nu och imorn sticker jag så funderar jag på att börja om, om jag lyckas ta mig tillbaka. Finns tydligen fortfarande läsare kvar.
men funderar på lösenord för vill inte att alla ska kunna läsa tyvärr.
Får se hur jag gör.
jag ångrar fan allt. varför har jag ens gett mig in på dethär. IDIOT

3dje gången gillt

Det är väl så man brukar säga så hoppas på det bästa nu! Bye

Tänker på våra bästa stunder samtidigt. hur överlägsna dom var och hur bra stunder vi hade trots allt tjafs.

Det här är det svåraste jag gjort

Varför finns kärlek?

om ord bara stämde

A person who truly loves you, will never let you go, no matter how hard the situation is.

älskar dina fula miner, glöm mig aldrig.